Trade Show Customer Service Associate을 찾습니다

페이지 정보

작성자 VivianPOL 댓글 0건 조회 2,572회 작성일 24-12-03 08:22

본문

지역 LA 직종 사무직
연락처 310-715-1370 담당자 HR

Who are we looking to hire:

역동적인 업무 환경에 원활하게 적응할 수 있는 노력과 근면함, 자기 동기 부여가 높은 사람을 찾습니다. 또한 끊임없이 변화하는 POL Clothing의 목표에 부합하며 모든 업무를 책임감있게 성공적으로 수행할 수 있는 신뢰가능한 지원자를 기다립니다.

 

Role/Position to Fill:

 Trade Show C/S Associate

 

Role/Position Requirements and/or Preferences:

 국내 출장 (주말 포함) 가능

 고객 주문 답변 및 처리 가능

 뛰어난 서면 및 구두 영어 커뮤니케이션 능력

 1년이상 관련 경력 우대

 미국 주요 도시(라스베가스, 아틀란타, 달라스, 뉴욕, 시카고 등) 로의 출장으로 많은 경험을 쌓을수 있는 좋은 기회로 한국인 지원자 (인턴) 도 환영

 미국에서 합법적으로 일할 수 있는 신분 (H1B, J1, OPT 비자 스폰서 가능)

 

 Must be able to attend domestic trade shows (travel on the weekends)  

 Answer incoming inquiries and processing orders 

 Excellent communication skills

 1+ Year of relevant experience - preferred  

 

Scheduled and Expected Work Hours:
  This is a full-time position – standard 40 hours per week (8-hour per day basis)
  Applicant must report on-site in person - 8:00 AM to 4:30 PM (Mon-Fri)

 This is NOT a remote position
  Potential for overtime hours (subject to workloads)

 

Compensation Package + Employee Benefits:

  Starting $20 (determined after the interview)
 401K (not matched)
 Paid on-site training
 Employee referral program
 Open snack/noodle bar
  Tue/Thu Company-paid breakfast

 Friday company-paid lunch

 


지원방법
mat@polclothing.com ,  valeria@polclothing.com

 

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Total 2,426건 1 페이지